Monday, January 19, 2009

Caution



Haha naka molek CAUTION sign nih. Ambo ambek jjambe di Narita, Tokyo. Grammar saloh tu okay lagi la, walapon nok ssuko jugok. Contoh :

Don't hang towel, clothes, curtain on the light's instrument. There is possibility for the fire to come out.

Fire to come out. Hm, okay la, dio takut tubek api la tu. Biarlah hok tu tuh. Caution hok seterusnyo pon ado skit laa gelekcoh grammar tapi kito pakat tutup sebeloh mato la deh. Hok ngelah tu ambo tok tehae sungguh nah :

Don't lean on the mirror, and throw the thick staff to it.

Woi!!! Throw what???!! First, wrong spelling okayyy. Tok kae la throw "staff". Staff hotel ko. Gilo apo nok hayun staff hotel ko cermin. Bbabak ponamo. Okay, so it should be Don't throw the thick "stuff" to it laaa, dok? Still funny, sebab dalae palo ambo, tok laing tok bukae, thick stuff refers to ....

But then again, bakpo pulok nok tohok .... to the mirror??? Ko gapodio thick stuff eh?? Hmmm...

6 comments:

Iron Butterfly said...

is the thick stuff what i think it is? OMG.

H2 said...

errr...sumak molek...
ha sudohh..haha

gano2 pong, salam kenal2x...

kawe ore kelate duk jordan leni..

faiz.nasir said...

sedo ore jepung bena.. hahaha..

firah said...

mano tu? mesti hOtel xdOp bite. guanO sesat situh nyOh? ha3... cOmey... segho nok g tgOk etek. yo la. oghe jepon key lbeh bangga ngn bahasa dio. tok po kito. bhs o puteh.

ali makaveli said...

ore jepon memey kebayokan thick-thick pon. hahahaa

Anonymous said...

cemar laaa...hahaha...